|
Dzieci uwielbiają malować farbami, dla tego bardzo chętnie wzięły się do pracy, tym bardziej jeśli jest to prezent Jasełkowy dla rodziców. Prezent zaczęły robić już tydzień wcześniej tworząc głowę Mikołaja z masy solnej. Dzięki niewielkiej pomocy nauczycielek, piękne mikołajkowe zawieszki na choinkę zostały ukończone. Praca ta dała wiele radości zarówno dzieciom jak i ich wychowawczyniom.
|
|
Więcej…
|
|
Już na początku grudnia rozpoczynamy przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia… czas szybko płynie a pracy sporo. Jesteśmy już coraz bardziej zgranym zespołem i potrafimy się wiele nauczyć… Dzieci lubią prezentować swoje umiejętności wokalne i recytatorskie… a jak jeszcze będzie na uroczystości mama i tata to trzeba się bardzo postarać, no i nie zapomnimy o upominkach dla naszych kochanych Rodziców. Już dziś zapraszamy na uroczyste spotkanie z okazji Świąt Bożego Narodzenia ,, Jasełka, jasełka, zielona jodełka” , które odbędzie się 19.12.2013 r.
( czwartek) o godz. 15.00.
|
|
Więcej…
|
|
Jak każdego roku, także i w tym, 6 grudnia dzieci odwiedził Święty Mikołaj. Przedszkolaki przywitały Mikołaja z wielkim entuzjazmem, recytowały dla niego wiersze oraz śpiewały piosenki. Z wielką radością przyjmowały upominki. Tego dnia nie było w przedszkolu smutnego dziecka.
|
|
Więcej…
|
|
Celem tej zabawy było porównywanie liczebności patyczków, dokonywanie operacji dodawania i odejmowania poprzez dokładanie i odkładanie elementów ze zbioru, wykonania polecenia wg instrukcji słownej nauczyciela, doskonalenia spostrzegawczości, rozwijania wyobraźni. Jest to świetna zabawa dla dzieci, którą mogą Państwo powtórzyć również w domu, zachęcamy.
Ile patyczków mam? Policzę je zaraz sam.
Dzieci przeliczają patyczki ( 2).
A teraz ułożę 2 i dodam jeszcze 2.
Na przeliczenie mam znowu chęć.
Przeliczają dodane patyczki.
Patyczki teraz się rozsypały,
obok kartki pospadały.
Dzieci przechylają lekko kartkę tak, aby spadło kilka patyczków. Przeliczają ile zostało, ile spadło, ile było.
Ze wszystkich patyczków na stoliku ułożę coś ładnego
A ty podziwiaj koleżanko i kolego.
Dzieci układają wymyślony przez siebie wzór. Nazywają co ułożyli, oceniają pomysłowość.
|
|
Więcej…
|
|
Celem przedstawienia było zaprezentowanie rzadko wykorzystywanej formy przekazu opowiadania Ewy Szelburg-Zarembina pod w/w tytułem, za pomocą światła i cieni. Dzieci dowiedziały się jak powstaje cień, przezwyciężyły strach przed ciemnościami oraz były zachęcane do aktywnego udziału w zabawach w teatr. Przedszkolaki miały okazję same stanąć za kotarą i zaprezentować własną interpretację poznanego utworu.
Zaskoczyło nas, jak dzieciaki szybko nauczyły się wybierać kolejne przedmioty
rzucające ładne cienie. Następnie do pokazywanych cieni dodawane były różne odgłosy i dialogi.
|
|
Więcej…
|
|
„Hula, psoci, hałasuje, to jesienny wiatr figluje”, przy realizacji tej tematyki, dzieci samodzielnie przeprowadziły zabawę badawczą i dowiedziały się jak i kiedy lata latawiec. Dzieci były bardzo zaangażowane w badanie, które dostarczyły im wiele radości.
|
|
Więcej…
|
|
Co robić żeby mieć zdrowy uśmiech? Tego uczyły się dzieci na zajęciach z aktywności literackiej. Pomocne w nauce okazały się kubki, szczoteczki, pasty, które wystąpiły w roli „aktorów”.
|
|
Więcej…
|
|
W piękny wtorkowy jesienny dzień 22.10.2013r, udaliśmy się autokarem (sama podróż jest również wielką atrakcją dla przedszkolaków) do Pływalni Miejskiej nr 2 w Łomży. Pani instruktor na zajęciach oswajała dzieci ze środowiskiem wodnym poprzez prowadzenie zajęć w formie zabawy przy użyciu przyborów i zabawek do pływania. Radość dzieci była ogromna .
|
|
Więcej…
|
|
W dniu 04. 10. 2013r. nasza sala zabaw zamieniła się w scenę. Dzieci miały dużo radości w odgrywaniu przydzielonych im ról. Kiedy przedszkolak usłyszał w piosence nazwę warzywa, które zostało mu przydzielone musiał zagrać przydzielone mu rolę.
|
|
Więcej…
|
|
Wrzesień w naszej grupie to miesiąc poznawania zasad bezpiecznego przechodzenia przez jezdnię, zasad poruszania się pieszego po drogach, rozbudzanie zaufania dla policjanta. W czwartek 19.09.2013r. poznawaliśmy znaki drogowe; dzieci składały i oglądały znaki drogowe oraz wskazywały ich nazwy wg możliwości. Utrwalaliśmy poznaną wiedzę poprzez zabawę makietą edukacyjną „Miasteczko ruchu drogowego”.
|
|
Więcej…
|
|
<< pierwsza < poprzednia 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 następna > ostatnia >>
|
|
Strona 18 z 21 |